ساخت و ساز

بهترین میخ و چاشنی بتن

بهترین میخ و چاشنی بتن

 میخ ها برای اینکه از تفنگ پرتاب شوند نیاز به نیروی محرک دارند که این نیروی محرک همان چاشنی است یعنی چاشنی باعث می شود که میخ از درون تفنگ شلیک شود برای مشخص کردن میزان قدرت چاشنی ها از برچسب های رنگی استفاده می کنند و این برچسب ها نشان دهنده میزان خاصی قدرت انفجار است پس هنگام خرید به چاشنی آن نیز توجه کنید استفاده از میخ و چاشنی در صنعت ساختمان سازی برای متصل کردن انواع ستون فلزی و بتنی و پوشش هایی مانند پوشش های ایزولاسیون , تورهای فلزی , سقف کاذب کناف و.. کاربرد دارد بنابراین مهم است که هنگام خرید اطلاعات کافی در مورد بهترین میخ و چاشنی بتن را داشته باشیم . شرکت آینده سازان مسکن فیروزه بهترین ایده را برای جذب سرمایه شما در زمینه مشارکت در ساخت دارد . شما میتوانید هر روزه روند فعالیت پروژه  ای را که در آن سرمایه گذاری کرده اید را در وبسایت  مرور کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • بهترین نوع میخ و چاشنی بتن کدام است ؟
  • بهترین برند میخ و چاشنی بتن
  • نحوه استفاده از میخ و چاشنی
  • چگونه بهترین میخ و چاشنی بتن را انتخاب کنیم ؟

بهترین نوع میخ و چاشنی بتن کدام است ؟

چاشنی ها با توجه به نوع و رنگشان موارد استفاده متعددی دارند که از جمله آنها می توان به چاشنی ضعیف , متوسط , پر قدرت , چاشنی بتن , چاشنی آهن, چاشنی , مثلثی , چاشنی میخکوب , چاشنی Tiger , Naso و… اشاره کرد , در پروژه های ساخت و ساز اغلب از سطوح بتنی استفاده می شود در این صنعت بیشتر میخ و چاشنی انفجاری و پودری استفاده می شود زیرا بتن به دلیل استحکام و بافت یکپارچه امکان میخ زنی معمولی را سخت می کند بنابراین اتصال سازه های بتنی به هم یا اتصال بتنی به فلزی و برعکس نسبت به دیگر سطوح دشوار است و بدون استفاده از میخ و چاشنی بتنی این کار میسر نیست , بنابراین باید از میخ و چاشنی بتنی با قدرت بالا استفاده شود , میخ و چاشنی مخصوص این کار مدل NK و TB است , از میخ های واشر دار یا بدون پره با جنس فولادی استفاده نیزمی شود .

بهترین برند میخ و چاشنی بتن

میخ و چاشنی رد هیت :

از جمله با کیفیت ترین و بهترین  برند میخ و چاشنی بتن , رد هیت ( RED HIT ) ساخت کشور چین است که به دلیل کارایی فوق العاده خود توانسته محبوبیت زیادی در بازار پیدا کند این میخ ها تولید شده از بهترین جنس کربن استیل است و بر اساس استاندارد AISI 1060 ساخته می شود , از این میخ می توان با چاشنی قرمز و مشکی نیز استفاده نمود .

میخ و چاشنی max :

یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدی میخ و چاشنی مخصوص استفاده در بتن , محصول مشترک کشور تایوان و چین , برند مکس است این نوع میخ و چاشنی معمولا در بسته بندی های 100 عددی در بازار موجود هستند و از آن می توان در ساختمان سازی , کناف کاری ؛ رابیتس و.. استفاده نمود .

میخ و چاشنی هیلتی :

هیلتی بزرگ ترین شرکت صنعتی در کشور کوچک لیختن اشتاین بوده و یکی از تولید کنندگان پیشرو جهان  در زمینه تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی است که در عرصه بین المللی فعالیت دارد , یکی از این تجهیزات میخ و چاشنی است .

نحوه استفاده میخ و چاشنی

فرآیند استفاده از تفنگ میخکوب بدین شکل است که میخ و چاشنی را به صورت تکی یا خشابی به درون آن قرار داده و با فشار شاسی چاشنی منفجر می شود , این چاشنی ها در دو نوع باروتی و گازی تولید شده وفشار ناشی از انفجار باعث پرتاب میخ و سوراخ شدنن سطح می شود همانطور که گفته شد سرعت و قدرت پرتاب میخ می تواند متفاوت باشد , همچنین این محصولات را باید همراه با واشرهای فولادب استفاده کرد تا بیشترین تأثیر را در زمینه اتصال به بتن داشته باشند .

چگونه بهترین میخ و چاشنی بتن را انتخاب کنیم ؟

بهترین میخ و چاشنی باید با توجه به کاربرد شما انتخاب شود انواع چاشنی ها با رنگ های مشخصی در بازار وجود دارند که هر رنگ نشان دهنده میزان خاصی قدرت انفجار و سرعت پرتاب است .

 چاشنی های برنجی دارای رنگ های مختلف و سرعت متفاوتی هستند از جمله , چاشنی قرمز با سرعت 675  متر بر ثانیه , چاشنی بنفش با سرعت 755 متر بر ثانیه , چاشنی زرد با سرعت 575 متر بر ثانیه , چاشنی سبز با سرعت 490 , چاشنی قهوه ای با سرعت 285 چاشنی خاکستری با سرعت 315 بر ثانیه, هر چاشنی از جنس نیکل نیز بدین شرح است , چاشنی قرمز با سرعت 367 , چاشنی سبز با سرعت 312 , چاشنی قهوه ای با سرعت 285 و چاشنی خاکستری با سرعت 258 متر بر ثانیه است .

  های مورد استفاده نیز به دو دسته رزوه شده و نفوذی تقسیم می شوند , میخ رزوه شده دو بخش دارد که بخش بالای آن کاملا صاف و پخش پایینی دارای رزوه است , میخ های نفوذی بیشترین کاربرد را برای اتصال سازه دارند در این محصول باید از واشر استفاده شود و نوع واشر نیز با توجه به نوع متریال فولادی یا پلاستیکی است .

جذب سرمایه و مشارکت در ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *